'Ultra Rekabet Faktörü dediğimiz şey, özünde her oyuncuyu destansı hamlelere imza atabilen cengaverlere dönüştürme maksadı taşıyor. Bedel medel namına ne varsa kaldırıp attık (yahut çok ciddi oranda düşürdük). "Bekleme Süresi" ve "Çizme" gibi kavramlar geçmişte kaldı. Salt büyü fırlatanlara yaramadı bu U.R.F., Saldırı Hızı ve Kritik Vuruş katsayıları o mızmız "hiper taşıyıcıları" Urf ustanın buyruğuyla Normal Saldırı Manyağı canavarlara dönüştürdü. Tonlarca Hasar™ toplayıp Ultra Hızlı bir şekilde rakiplere armağan edin diye kazanılan altın miktarları ve sıvışma değerleri köklendi '
kaldIrIldIMANA ve ENERJİ BEDELLERİ Agaya beleş.
CAN BEDELLERİ %50 azaldı
HER ŞEYİN BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA %80 (Rünler, eşyalar, kabiliyetler ve yetenekler artık bekleme süresinde azalma etkisi uygulamıyor)
SIVIŞMA %25
HAREKET HIZI +60
SALDIRI HIZI ÇARPANI +%50 (menzilli şampiyonlar için +%100)
KRİTİK VURUŞLAR %200 taban hasar ⇒ %225 taban hasar
ALTIN KAZANCI Sihirdar Vadisi'ndeki normal miktarın %500 katı
TONLA HASAR Ne vursa tonla hasar veriyor
TONLA CAN Her şeyin tonla canı var
Yorumlar
Yorum Gönder